Arranz-Bravo
SCULPTURES CORNER, L'H.
Veure imatge de SCULPTURES CORNER, L´H (nova finestra)
Inspirat en iniciatives dutes a terme a Nova York –Public Art Fund- o Londres – The Fourth Plynth-, Sculpture’s Corner és una plataforma d’art públic ubicada a la plaça Europa de L’Hospitalet. Cada sis mesos un nou artista serà convocat per la fundació Arranz-Bravo per a realitzar un nou projecte. Sculpture’s Corner té dos objectius: d’una banda, estimular a joves artistes a fer grans projectes d’art urbà, i de l’altra, apropar l’art contemporani a la ciutadania.
.
Data inici: 20/03/2014  Data fi: 01/06/2014

Inauguració Exposició Punts de Fuga. Jenny Owens, Arnau Musach, Edgar Ibañez.

"Irina Mutt i Sandra Martínez comissarien el projecte Punts de Fuga, amb Arnau Musach, Edgar Ibáñez i Jenny Owens. L’exposició es vehicularà a través de tres accions durant la inauguració, les quals definiran el discurs expositiu. L’acte tindrà lloc el dijous dia 20 de març a les 19:30h.

L’exposició forma part del cicle Dissidències de la fundació AB: artistes i comissàries emergents, recent sortits de la universitat –en aquest cas de la UB-, són convocats a treballar un projecte inèdit en comú. Al projecte Punts de fuga comissàries i artistes reaccionen davant un context hostil amb el seu art i qüestionen les estructures culpables de l’actual crisi sistèmica, a través d’accions amb material de rebuig, la natura o el propi cos humà, demanant a crits un retorn a l’essencialitat vital i a l’esperit crític.

Arnau Musach farà una performance que sintetitza l’essència del seu art: un retorn a la vida primitiva. Vídeos utòpics en contextos domèstics o naturals dialoguen amb una obra objectual feta a partir de cartrons de rebuig, imatges, vídeo i música. L’artista irlandesa Jenny Owens utilitza el seu propi cos com a mitjà de subversió. A la inauguració es tallarà i es servirà dels seus propis cabells per tal d’utilitzar-los en la seva obra. Edgar Ibañez treballa entorn l’objecte, producte de la societat de consum. La seva és una obra obsessiva, basada en la repetició i amb certa ironia. Sota el lema de I’m not in the mood for... materialitza mitjançant la repetició de l’objecte el seu desaprovament entorn el món de l’art i la societat en general.

El dissabte 26 d’abril es durà a terme la presentació del catàleg de la mostra amb la presència de la professora i crítica d’art Pilar Bonet. Durant l’acte es convidaran a artistes crítics i col•lectius a debatre el tema: Friccions. Artistes, col•lectius i institucions a l’era de l’autogestió. D’altra banda, el dissabte 17 de maig, coincidint amb la nit dels museus, s’organitzarà un picnic participatiu obert a tothom, amb la presència dels artistes i el col•lectiu Morir de frio, per tal de propiciar el debat entre els artistes, les comissàries i el públic."
.
Col.lecció.
Veure imatge de Col.lecció (nova finestra)
La col·lecció de la Fundació Arranz-Bravo està formada per tres-centes vint-i-set obres d'art, entre pintures, dibuixos, gravats i escultures, representatives de totes les èpoques de l'artista.

Veure Col·lecció.
Premi Arts Visuals Arranz-Bravo 2014.

FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO

Av. Josep Tarradellas, 44 | 08901 L'Hospitalet de Llobregat | Tel. (34) 93 260 02 68 | Fax (34) 93 338 55 53
Ajuntament de L'Hospitalet