Arranz-Bravo
SCULPTURES CORNER, L'H.
Veure imatge de SCULPTURES CORNER, L´H (nova finestra)
Inspirat en iniciatives dutes a terme a Nova York –Public Art Fund- o Londres – The Fourth Plynth-, Sculpture’s Corner és una plataforma d’art públic ubicada a la plaça Europa de L’Hospitalet. Cada sis mesos un nou artista serà convocat per la fundació Arranz-Bravo per a realitzar un nou projecte. Sculpture’s Corner té dos objectius: d’una banda, estimular a joves artistes a fer grans projectes d’art urbà, i de l’altra, apropar l’art contemporani a la ciutadania.
.
  • Col.lecció.
    Veure imatge de Col.lecció (nova finestra)
    La col·lecció de la Fundació Arranz-Bravo està formada per tres-centes vint-i-set obres d'art, entre pintures, dibuixos, gravats i escultures, representatives de totes les èpoques de l'artista.

Veure Col·lecció.
  • TANCAT PER VACANCES FINS EL 16 DE SETEMBRE .
Data inici: 05/06/2014  Data fi: 28/09/2014

Exposició: Sergi Mesa.

Veure imatge de Exposició: Sergi Mesa (nova finestra)
Sergi Mesa (Manresa, 1987), un dels pintors més interessants del panorama artístic actual, exposa a la Fundació Arranz-Bravo de l'Hospitalet un conjunt d'obres pictòriques que són el reflex del temps que li ha tocat viure, que incorporen la lluminositat cromàtica d'una generació que ha crescut amb una estètica entre el videojoc i internet..
Premi Arts Visuals Arranz-Bravo 2014.

FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO

Av. Josep Tarradellas, 44 | 08901 L'Hospitalet de Llobregat | Tel. (34) 93 260 02 68 | Fax (34) 93 338 55 53
Ajuntament de L'Hospitalet